В Києві стартувала навчальна програма «Штучний інтелект і бізнес: тенденції та практичні кейси»



29 липня 2025 року у столиці розпочато дводенний цикл навчальних програм на тему: «Штучний інтелект і бізнес: тенденції та практичні кейси», що проводиться Департаментом промисловості та розвитку підприємництва КМДА, в межах Міської цільової програми сприяння розвитку промисловості, підприємництва та споживчого ринку на 2024–2025 роки, затвердженої Київською міською радою 7 грудня 2023 року.
Організатором заходу виступає Київська торгово-промислова палата – виконавець заходу «Проведення навчальних програм для підприємців та промисловців», визначений за результатами тендерної процедури. Навчання проходить за адресою: м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 55.
«Штучний інтелект відкриває надзвичайно широкі можливості для розвитку бізнесу, дозволяє автоматизувати процеси, підвищувати ефективність і приймати більш точні управлінські рішення. Сьогодні українським підприємцям важливо не просто слідкувати за трендами, а вміти практично впроваджувати інноваційні інструменти у свою діяльність. Сподіваюся, що ця навчальна програма стане дієвим майданчиком для обміну досвідом і новими ідеями», – зазначає заступник директора Департаменту – начальник управління промисловості, підприємництва та регуляторної політики Анатолій Баган.
У рамках програми учасники мають можливість ознайомитись з практичними кейсами використання ШІ в бізнесі, дізнаються про сучасні інструменти, алгоритми й тенденції розвитку технологій, а також обговорюють актуальні виклики та можливості, які відкриває ШІ для українського ринку.
До кінця року в рамках Міської програми заплановано ще три навчальні заходи:
• «Електронна комерція без кордонів. Кращі практики застосування соціальних мереж для просування бізнесу»;
• «Кібербезпека – нові тенденції та виклики для українських компаній», з акцентом на нове законодавство ЄС;
• «Інвестпроєкти та фінансові ресурси. Практичні кейси».
Мета серії навчань – сприяти адаптації бізнесу до викликів часу та посиленню конкурентоспроможності київських підприємств на внутрішньому і міжнародному ринках.