Щодо отримання перепусток для проїзду у громадському транспорті на випадок посилення карантинних обмежень
Департамент промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) нагадує про те, що з 10 серпня 2021 року у тестовому режимі запрацювала електронна система подачі заявок, за якою на випадок посилення карантинних обмежень буде можливість отримати перепустки для проїзду у громадському транспорті.
Для того, щоб отримати спецперепустку керівникам підприємств критичної інфраструктури міста Києва необхідно:
- авторизуватись у системі https://qpass.kyivcity.gov.ua за допомогою кваліфікованого електронного підпису (керівник може додати до 10 довірених осіб, що матимуть доступ до системи);
- заповнити електронну форму заявки, обґрунтувавши критичну необхідність працювати в локдаун. Для юридичних осіб необхідно вказати код ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України), для фізичних осіб-підприємців – види діяльності відповідно до КВЕД;
- чекати на відповідь, що надійде на електронну пошту, зазначену в заявці. У разі отримання позитивного рішення про надання спецперепусток – ввести повний список співробітників, вказати дані та номер транспортної картки Київ Цифровий кожного працівника;
- інформацію про підтвердження або відмову у видачі спецперепусток кожного працівника можна отримати у системі https://qpass.kyivcity.gov.ua;
Після того, як отримали позитивне рішення, картка працівника авторизується автоматично.
Працюватимуть картки трьох видів: транспортна картка старого зразка, нового зразка та картка Киянина.
Зауважимо, що перепустки будуть діяти лише у випадку погіршення епідеміологічної ситуації та посилення карантинних обмежень прийнятими урядом.