Робота над удосконаленням модуля «ЯРМАРКИ»: вирішення технічних проблем та підтримка підприємців Києва
Опубліковано 19 лютого 2025 року о 14:34
фото


Цифровізація стає важливим напрямком у розвитку сучасної інфраструктури Києва та підприємництва. Одна з ключових ініціатив — впровадження електронної системи для організації ярмаркових заходів через Портал послуг «Київ цифровий». Цей крок дозволяє підприємцям та учасникам ярмарків значно спростити процес реєстрації, бронювання місць на ярмарках, тощо. Однак, як і
будь-який новий процес, система не позбавлена певних технічних труднощів, які активно вирішуються фахівцями Департаменту промисловості та розвитку підприємництва.
19 лютого 2025 року у Департаменті промисловості та розвитку підприємництва відбулася важлива нарада під головуванням директора департаменту Володимира Костікова, у якій взяли участь фахівці профільного управління Департаменту, комунальних підприємств «Світоч» м. Києва та Головного інформаційно-обчислювального центру.
Метою наради стало обговорення та вирішення технічних проблем, що виникають при користуванні модулем «Ярмарки».
Зокрема, учасники ярмарків стикаються з проблемами під час авторизації та накладення електронного підпису через «Дія.Підпис». Це питання актуальне для тих користувачів, які не мають достатнього досвіду роботи з цифровими технологіями.
Окрім цього, існують технічні труднощі з анонсуванням ярмарків через Портал, відсутністю деяких груп товарів при бронюванні місць, а також проблеми з реєстрацією учасників, які реалізують непродовольчі товари. Ще одним важливим питанням є реєстрація юридичних осіб та питання, пов’язані з оплатою та внесенням даних.
Попри ці труднощі, фахівці Головного інформаційно-обчислювального центру активно працюють над удосконаленням системи, очікується, що більшість технічних проблем буде вирішено в найкоротші терміни.
Важливо зазначити, що, незважаючи на наявні труднощі з 8 січня по 19 лютого 2025 року через Портал послуг «Ярмарки» було придбано 109 торговельних місць. Це є позитивним результатом, що свідчить про зростаючу популярність системи серед учасників ярмарків і підтверджує її ефективність.
Київ продовжує рухатись у напрямку розвитку цифрових технологій, щоб зробити процес участі в ярмарках максимально зручним та доступним для бізнесу.