Результати голосування за єдиний архетип торговельних наметів
Департамент промисловості та розвитку підприємництва оголошує результати голосування, яке проводилось протягом 5 робочих днів на сторінці face book комунального підприємства «Київська Спадщина» за єдиний архетип торговельних наметів для проведення сезонних та сільськогосподарських ярмарків у місті Києві.
За результатом Вашого голосування переможцем є намет №1 жовто – синього кольору.
Йому віддали 62 % голосів;
меншу кількість отримав намет №2 білого кольору – 19 % голосів;
за намет №4 проголосували – 12 %
та найменшу кількість Ваших голосів отримав намет №3 синього кольору – 7%.
Також в голосуванні брали участь відвідувачі ярмаркових заходів шляхом анкетування, загалом до опитування долучились 860 небайдужих громадян.
Ми дякуємо усім за активну громадську позицію, Ваша думка для нас є надзвичайно важливою!