Гастрономічний pop-up «Кий, Шеф, Хорив» об’єднав фермерів, крафтових виробників, шеф-кухарів та тисячі гостей на Житньому ринку!
Комунальне підприємство «Житній ринок», яке підпорядковується Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підтримало ініціативу українського шеф – кухаря Євгена Клопотенка провести на Житньому ринку гастрономічний pop-up «Кий, Шеф, Хорив».
Подія об'єднала фермерів, крафтових виробників, шеф-кухарів та тисячі гостей. Спільними зусиллями повертаємо велич Житнього ринку.
Гастрономічний pop-up «Кий, Шеф, Хорив» організовано з метою зробити Житній ринок активним центром гастрономічного та культурного життя столиці. Ринок має стати майданчиком з комфортними місцями для українських виробників та фермерів.
Житній ринок на два дні з 08 до 09 липня перетворили на майданчик, на якому зібрали і смачну їжу, і тих, хто цю їжу готує:
- фермери та крафтові виробники з усієї України представили свої товари;
- було облаштовано точки з їжею та напоями, як на сучасних європейських ринках;
- було встановлено імпровізовану гастрономічну сцену, де шефи разом із зірковими гостями влаштували кулінарні батли;
- було облаштовано освітню зону від української асоціації спільнот міжнародного руху Slow Food.
Прибуток від події буде передано на відродження Житнього ринку, а також «Благодійному фонду Сергія Притули» для придбання дрона DJI Mavic 3 Fly More Combo.
Нагадаємо, напередодні події на Житньому ринку провели велику толоку – це був початок проєкту перетворення простору ринку на гастрономічний та культурний хаб.