Головна  →  Новини  →  17 грудня 2020

Онлайн-експорт

Онлайн-експорт
Онлайн-експорт:
можливостіторгівлі на міжнароднихінтернет-майданчиках
(безкоштовний курс про відкриття онлайн магазинів
на Amazon, ETSY, Shopify та eBay)

 

E-exportschool від АТ «Укрпошта» спільно з програмою USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили проєкт, у рамках якого безкоштовно надають всі необхідні матеріали для легкого та швидкого старту онлайн-експорту. Останньою ініціативою був запуск освітнього курсу, що складається з п`яти блоків: всі аспекти створення онлайн магазинів на Amazon, ETSY, Shopify та eBay і окремий блок про просування на цих майданчиках.

Як продавати за кордон, щоб заробляти у 5 разів більше ніж в Україні: безкоштовний курс про

відкриття онлайн магазинів на Amazon, ETSY, Shopify та eBay

21 жовтня 2020 року Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України»

запустили серію освітніх роликів про можливості торгівлі на міжнародних інтернет-майданчиках:

Amazon, ETSY, Shopify та eBay. Проєкт реалізовано агенцією TECHBUREAU у партнерстві з

кінопродакшеном Perfectionist.

Освітній курс складається з 5 блоків навчальних відео та коротких довідників, які можна буде знайти

на Facebook сторінці E-Export school від Укрпошти. У самих відео герої, які вже відкрили власну справу,

коротко розказують про відкриття нового магазину на світових майданчиках онлайн торгівлі. Курс

доступний онлайн для всіх охочих в рамках E-Export school від Укрпошти. Ініціатори впевнені, що він

стане дорожньою картою для малих підприємців у розвитку власної справи за кордоном і допоможе

українцям розпочати або масштабувати свій бізнес на світових ринках.

Etsy

Etsy – найбільший маркетплейс хендмейд та вінтажних речей. Наразі там представлені тисячі

українських підприємців, а Україна входить в першу десятку ринків за кількістю виставлених товарів –

більше 1 млн одиниць. Найуспішніші продавці з України продають розписні блокноти (понад 3 тис.

продажів), аксесуари для мобільних телефонів з унікальним дизайном (48+ тис. одиниць), макети для

машинної вишивки (45 тис. продажів), дитяче шкіряне взуття (40+ тис. продажів), дерев'яні мапи світу

та обкладинки (майже 40 тис. одиниць). Найпопулярніші товари – це товари для дому, прикраси та

аксесуари, а також одяг ручної роботи. Продавати такі товари можна набагато вигідніше ніж в Україні.

У 11 відео експерт розкаже, як відкрити магазин, визначити собівартість продукції, генерувати

продажі, залучити клієнтів, налаштувати оплату та багато іншого.

  Дізнатись, як вікрити магазин на Etsy можна на YouTube каналі Укрпошти

https://bit.ly/2TW9rTA

Amazon

Amazon – найбільш популярний сайт електронної комерції у світі з 200 млн унікальних відвідувачів

щомісяця. Така аудиторія покупців дозволяє 46% магазинам заробляти до $5 тис. на місяць. А 67%

продавців починають заробляти вже у 1й рік. Найбільш популярними категоріями є електроніка, одяг

та взуття, прикраси, товари для дому та кухні. При чому на майданчику ці категорії можуть

продаватись у 5 разів дорожче, ніж в Україні.

У відео розповідається про саму платформу та моделі організації продажів, як обрати правильну нішу,

зареєструвати магазин, як вивести гроші та багато інших секретів успішного онлайн -експорту.

Експертом курсу став Ігор Герасимов, який вже понад 5 років допомагає українцям запускати бізнес на

платформі Amazon. Наразі загальний обсяг продажів на всіх Amazon-акаунтах під управлінням агенції

Ігоря становить $25 млн на рік.

  Дізнатись, як вікрити магазин на Amazon можна на YouTube каналі  Укрпошти

https://bit.ly/2TXJjYk

Не менш цікавими для потенційних експортерів будуть і наступні частини відеокурсу про Shopify та

eBay та особливості просування товарів у соціальних мережах. Ролики виходитимуть щотижня

протягом наступного місяця на YouTube каналі Укрпошти.

eBay

eBay – найбільший у світі онлайн аукціон. На платформі зареєстровано 200 млн користувачів, 20 млн з

яких продавці. 78% покупців – це жителі США. Продавати на ньому можна як нові вироби, так і

вінтажні речі. Експерти кажуть, що можна заробити тисячі доларів просто розібравши горище та

виставивши на аукціон старі речі. Топові категорії товарів з України – це автозапчастини, одяг та

аксесуари, ювелірні вироби та годинники, колекційні товари.

З відеокурсу про eBay можна дізнатись про те, як відкрити магазин, створити ефективні оголошення,

яку модель продажів обрати, як доставляти товари, отримати оплату та багато іншого. Експерт курсу,

який розповідає про успішні продажі на майданчику, Максим Гопанчук, засновник компанії KGUBrass,

що спеціалізується на деталях для музичних інструментів, вже десять років продає свої товари на

майданчику. У 2020 році виграв у номінації «Прорив року» від компанії Payoneer.

  Дізнатись, як вікрити магазин на eBay можна на YouTube каналі Укрпошти  https://bit.ly/38uhCik

Shopify

В порівнянні із іншими глобальними маркет-плейсами, на Shopify можна мати онлайн-магазин та

одночасно пропонувати товари з нього на Amazon, eBay, Etsy, в соціальних мережах чи інших каналах

продажу.

Про особливості створення онлайн-магазину на Shopify та його переваги серед інших у відеокурсі

розповість експерт Євген Созанський, який має великий досвід продажів на ринках США, Канади та

Європи, відкривав перші інтернет-магазини в Україні, а у 2013 році разом із партнером, запустив

декілька успішних проєктів на платформі Shopify. Він розповідає про те, як відкрити онлайн-магазин,

обрати стиль, налаштувати оплату, збільшити частоту та обсяг покупок, обрати найкращий способів

оплати серед понад 100 варіантів тощо.

  Дізнатись, як вікрити магазин на Shopify можна на YouTube каналі Укрпошти

https://bit.ly/36WGRHR

Навчальний курс є продовженням проєкту «Електронна комерція в дії», який спрямований на

допомогу українським мікро та малим підприємствам (МСП) вийти на міжнародні ринки. У травні

цього року партнери створили покроковий довідник з практичними рекомендаціями для українських

підприємців «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти» та

надихаючий відеопроєкт «E-Export – твій ключ до успіху та розширення власної справи!» про реальних

людей, які спробували і досягли успіху.

  Переглянути покроковий довідник з практичними рекомендаціями для  українських

підприємців «E-Export: як розпочати бізнес з України: юридичні, податкові та митні аспекти»

можна на сайті E-Export School від Укрпошти https://bit.ly/32gRcN5

  Переглянути історію успіху українських експортерів можна на YouTube каналі Укрпошти

https://bit.ly/3l0DHIF

«В Україні живе понад 25 тис. дрібних експортерів, обсяг продажів яких в 2019 склав більше 350$ млн.

E-Export school від Укрпошти за 4 роки допомогла близько 10 тис. початківців відкрити власну справу

на світових e-com майданчиках. Цього року ми планували провести 24 навчальних сесії -інтенсиви по

всій Україні, але через пандемію і карантинні обмеження офлайн заходи перенесли до більш

сприятливих умов. Тому формат відеокурсу – це те, що надасть весь необхідний набір інструментів

будь-кому, хто хоче продавати. Для e-commerce експорту, навіть в сьогоднішніх умовах, кордони є

відкритими. І все, що необхідно для початку експорту це інтернет, банківська карта, відділення пошти

і бажання щось робити. Укрпошта забезпечує поштовий зв’язок у  кожному населеному пункті  України,

E-Export school дає всю необхідну експертизу та знання. Тож залишилось тільки почати. Щиро вдячні

нашим партнерам за підтримку», – зазначила Юлія Павленко, директорка Департаменту міжнародних

операцій АТ «Укрпошта».

«Досить новий феномен електронного експорту пропонує унікальну можливість продавати свої

товари на міжнародних ринках навіть дуже малому бізнесу. Особливо важливим є те, щоб українські

МСП скористалися перевагами та знайшли нових клієнтів за кордоном. Це не лише принесе додаткові

доходи, але і допоможе їм стати більш конкурентоспроможними та зрілими» – говорить Душан Кулка,

керівник напряму з просування експорту Програми USAID «Конкурентоспроможна  економіка

України».

Темпи росту онлайн-шопінгу за останні кілька років у світі вражають. За оцінками експертів обсяг

продажів електронної роздрібної торгівлі у 2019 році у світі сягнув $3,5 трлн. У 2019 році частка

онлайн-продажів в Україні зросла на 17% (порівняно з 2018 роком) та склала $2,9 млн.

Нагадаємо, що з 29 вересня Укрпошта запустила E-export talks – серію щотижневих онлайн-вебінарів з

експертами про онлайн-експорт. За попередньою реєстрацією участь у вебінарі безкоштовна.

Довідка:

E-Export School від Укрпошти — це відкрита інформаційна платформа для українських виробників, започаткована

Укрпоштою наприкінці 2016 року. Мета проекту: через серію інтенсивів-семінарів та індивідуальні консультації допомогти

представникам малого і середнього бізнесу вийти на зовнішні ринки шляхом продажу товарів кінцевим споживачам за

допомогою інтернет-інструментів з України за кордон. За 3,5 роки Укрпошта провела більше 30 безкошт овних семінарів по

Україні та долучилася до 40 заходів українського та закордонних урядів у якості партнера.

Проєкт став частиною комплексної програми з підтримки експорту малого та середнього бізнесу «E-Export programme». У

2019 році E-Export school отримала 2 найпрестижніші нагороди у сфері поштової та експрес-доставки The World Post & Parcel

Awards у категоріях «Поштові технології для e-commerce» та «Соціально відповідальні програми». Більше інформації можна

знайти у соціальній мережі Facebook.

Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» (КЕУ) сприяє розвитку сильної, диверсифікованої та відкритої

економіки України шляхом покращення бізнес-середовища для малих та середніх підприємств (МСП), підвищення

конкуретності ключових галузей економіки й забезпечення України можливостями скористатись перевагами від угод про

вільну торгівлю.

TECHBUREAU – це агенція соціальних і екосистемних проектів. Місія агенції - допомагати українським підприємцям

побудувати успішний бізнес та вийти на міжнародні ринки. Команда агенції поєднує експертизу у стратегії, комунікаціях,

маркетингу, освіті та міжнародній діяльності.

Perfectionist – це фільм-продакшен та креативна агенція, що базується в Києві. Працює над великими та малими продакшен

проектами, маркетинговими активностями пов'язаними із відео маркетингом, виробляє відео-контент у великому

масштабі.

 

 

 

Перейти до спискуВерсiя для друку

 

Програма фінансово - кредитної підтримки
суб'єктів малого та середнього
підприємництва у м. Києві