Головна  →  Про Департамент  →  Вакансії

ВАКАНСІЯ

на зайняття посади державної служби – начальника відділу фінансового забезпечення та звітності – головного бухгалтера Департаменту промисловості та розвитку підприємництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (категорія «Б») 

 

                                                     Загальні умови

Посадові обов’язки

 Здійснення керівництва діяльністю бухгалтерської служби, забезпечення раціонального та ефективного розподілу посадових обов’язків між її працівниками.

Погодження проєктів договорів, у тому числі про повну індивідуальну матеріальну відповідальність, забезпечуючи дотримання вимог законодавства щодо цільового використання бюджетних коштів та збереження майна.

Погодження кандидатур працівників бюджетної установи, яким надається право складати та підписувати первинні документи.

Підписання звітності та документів, які є підставою для:

-         перерахування податків і зборів (обов’язкових платежів);

-         проведення розрахунків відповідно до укладених договорів;

-         оприбуткування та списання рухомого і нерухомого майна;

-         проведення інших господарських операцій.

Здійснення контролю за:

-         відображенням у бухгалтерському обліку всіх господарських операцій;

-         складанням бюджетної звітності;

-         цільовим та ефективним використанням фінансових ресурсів;

-         дотриманням вимог законодавства щодо списання (передачі) рухомого та нерухомого майна;

-         правильністю проведення розрахунків при здійсненні оплати товарів, робіт та послуг, відповідністю перерахованих коштів обсягам виконаних робіт, придбаних товарів чи наданих послуг згідно з умовами укладених договорів, у тому числі договорів оренди;

-         відповідністю взятих бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми та відповідністю платежів взятим бюджетним зобов’язанням та бюджетним асигнуванням;

-         станом погашення та списання відповідно до законодавства дебіторської заборгованості;

-         додержанням вимог законодавства під час здійснення попередньої оплати товарів, робіт та послуг у разі їх закупівлі за бюджетні кошти.

Умови оплати праці

   Посадовий оклад – 7500,00 грн;

   надбавки, доплати, премії та компенсації відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

   До призначення на цю посаду переможця конкурсу або до спливу дванадцятимісячного строку після припинення чи скасування воєнного стану.

Перелік документів, які необхідно надати для призначення на посаду державної служби в період воєнного стану, в тому числі спосіб подання, адреса та строк їх подання

Відповідно до пункту 5 статті 10 Закону України «Про правовий режим воєнного стану», особа, яка претендує на зайняття посади, має подати:

заяву;

заповнену особову карту встановленого зразка;

копії документів, що підтверджують наявність громадянства України;

копії документів про освіту та досвід роботи згідно з вимогами законодавства.

 

Документи приймаються до 06 жовтня 2023 року включно на електронну адресу: [email protected].

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Осіпова Лілія Юріївна

287-60-02, [email protected]

 

Соловйова Світлана Анатоліївна

287-60-02, [email protected]

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче ніж магістр, спеціаліст.

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років.

Бажаний досвід роботи на посаді головного бухгалтера не менше двох років (робота з державним або місцевим бюджетом).

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Вимоги до компетентності

Вимога

Компоненти вимоги

1

Ефективність координації з іншими

-     здатність налагоджувати зв'язки з іншими структурними підрозділами державного органу, представниками інших державних органів, в тому числі з використанням цифрових технологій;

-     уміння конструктивного обміну інформацією, узгодження та упорядкування дій;

- здатність до об'єднання та систематизації спільних зусиль

2

Прийняття ефективних рішень

- здатність приймати вчасні та виважені рішення;

- аналіз альтернатив;

- автономність та ініціативність щодо пропозицій і рішень

3

Якісне виконання поставлених завдань

 - чітке і точне формулювання мети, цілей і завдань

службової діяльності;

 - комплексний підхід до виконання завдань,

виявлення ризиків;

 - розуміння змісту завдань і його кінцевих результатів, самостійне визначення можливих шляхів досягнення.

Професійні знання

Вимога

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

Знання:

Конституції України,                                                         

Закону України «Про державну службу»,

Закону України «Про запобігання корупції» та іншого законодавства.

2

Знання законодавства у сфері

Знання:

Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»,

Закону України «Про публічні закупівлі»,

Бюджетного кодексу України,

Господарського кодексу України,

Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»,

Закону України «Про доступ до публічної інформації».

    

 

 

 

           

 

Версiя для друку

 

Програма фінансово - кредитної підтримки
суб'єктів малого та середнього
підприємництва у м. Києві